close

貓仔減肥記の飲食記錄 Day 105

 

2016-06-02(四)

 

 

早。菜心雞胸肉通粉(1.5cho, 1pro, 0.5v)
午。絲瓜豆腐肉粒芋絲,絲瓜煮林左,扁晒😢😢(1.5cho, 3pro, 1v)
晚。絲瓜豆腐芋絲(1.5cho, 2pro, 1v)
水。3L
生果。橙。蘋果
運動。1小時
其他食物。薯仔粟米蝦沙律半碗(1cho, 0.2pro, 0.2v)

🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸

題外話

奶奶整左薯仔沙律,係咁問我食唔食,其實我好想食,但減肥期間無理由係咁食,況且昨天去左長洲又飲又食(但未到喪的級數,我有幾食得就係朋友都知),咁我就係咁話「留返明天做早餐」,跟住9點幾,老公話肚餓,想食左個沙律,結果忍口失敗食左半碗,點知⊙_⊙奶奶又有嘢講喇,「其實妳駛乜跟咩營養師丫,只要忍口唔好食咁多未得囉。。。」下刪一千字,我係咁回「但係無菜食囉」幾次,之後都費事再回佢,妳煮的嘢咁肥膩同咸,就算唔食多都一樣吸收過多的油和鹽,仲要食唔飽,夜媽媽再搵嘢食未仲肥,仲有,我以前無論點喪食2年內都肥唔到15磅又點解釋?現在跟返自己以往的飲食習慣之後瘦返15磅又點解釋?咁當然有營養師幫手計卡路里啦,但係,無論妳再講幾多都係無用,總之瘦得返就係事實,唔好講到營養師建議的同妳煮的嘢係一樣咁,仲好意思講呢啲,真係好想問妳攞返跟營養師的費用就真。(其實,我唔係想數妳,但呢3個月期間,奶奶間中就走過來講2句叫我食返妳煮的嘢,同老公傾訴又無用時,頂唔順,我一定要寫寫寫。。。老公,我有地方寫寫寫就唔會同你傾㗎喇📣📣📣如果唔係你同我都會傻㗎😆😆講真奶奶煮的嘢食有一半以上都好好味,其實我都鍾意食,等我瘦返之後,好似以前咁,間中食下囉。奉勸所有女人做左奶奶又好,外母又好,乜都好啦,都係唔好咁霸道好,好黑人憎。)

其實,我都諗左好耐,到底點解2年內肥到15磅,其中一個原因可能係唔可以用廚房煮嘢食, 變左一定食妳煮的嘢,無乜菜,煎炒食物,用味精包煮嘢食,再唔係炆嘢,有時候妳唔想煮就煮罐頭湯,又嫌我煮得淡唔俾我煮,同出街食都係一樣咁唔健康,不如食出街食,起碼可以食鍾意食的嘢。😧😧

減肥的路,是最寂寞,最是痛苦。。。😧😧

 

 

 

♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡ 

 

 

感謝大家睇貓仔的飲食記錄 ♡

 

 

由於在2016-02-19開始記錄,已經有超過200日以上的記錄,未能一次過搬過來,如果想先睹為快,可以入去Facebook睇,如果喜歡的話,請給貓仔一個like,或加入群組,或加追蹤貓仔以作鼓勵,就更加好喇( ´▽` )ノ

 
 

 

 
 
 

Facebook Fan Page 貓仔減肥記の尋回鎖骨的日子

 
 
 
 
Instagram

 

♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡  ♡

 

arrow
arrow

    nekojackie2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()